Bakı hava limanı: yüksək xidmət səviyyəsi və hər bir sərnişinə qayğı

28 Noyabr 2024

Heydər Əliyev Beynəlxalq Aeroportu sərnişinlərin göstərilən xidmətlərdən məmnunluğunu qiymətləndirmək üçün keçirilən sorğunu uğurla yekunlaşdırıb. Sorğunun nəticələri göstərir ki, Bakı hava limanı səyahətçilər üçün regionun ən rahat və müasir aeroportlarından biridir. Ümumi məmnuniyyət göstəricisi (CSI) 87% təşkil edib, bu da yüksək xidmət və rahatlıq standartlarının həm yerli, həm də beynəlxalq qonaqlar tərəfindən yüksək qiymətləndirildiyini nümayiş etdirir.

Əsas göstəricilər

•    Terminalın təmizliyi: Sərnişinlərin 94%-i terminalın təmizliyini yüksək qiymətləndirib.

•    Təhlükəsizlik prosedurları: Peşəkarlıq və əməkdaşların koordinasiyalı işi 90%-lik yüksək nəticə ilə sərnişinlərin təhlükəsizlik və proseslərin təşkilinə olan etimadını göstərib.

•    Əlçatanlıq və naviqasiya: 89,9%-lik göstərici sərnişinlər üçün hava limanının rahat və düşünülmüş infrastrukturunu təsdiq edir.

Rahatlıq və qayğıya fokuslanma
Heydər Əliyev Beynəlxalq Aeroportunun komandası hər gün sərnişin təcrübəsini müsbət və unudulmaz etmək üçün çalışır. Rahat gözləmə zonaları, qeydiyyat və pasport nəzarəti proseslərinin sadəliyi və aydınlığı, həmçinin yüksək xidmət səviyyəsi sərnişinlərin məmnuniyyətinə zəmanət verir.

İnkişaf istiqamətləri
Heydər Əliyev Beynəlxalq Aeroportu əldə edilmiş yüksək nəticələri qorumaqla yanaşı, sərnişinlərin rahatlığını artırmaq məqsədilə xidmətlərini təkmilləşdirməkdə davam edir. Rahatlıq, təhlükəsizlik və ən kiçik detallara diqqət aeroportun əsas prioritetlərindən olaraq qalır.