Uçub gələn və uçub gedən uçuşların cədvəlinə dair suallarla bağlı Heydər Əliyev Hava Limanın 24 saat fəaliyyət göstərən məlumat xidməti ilə aşağıdakı telefon nörməsinə zəng edərək əlaqə saxlaya bilərsiniz: (+994 12) 497 27 27.
Sirin sorğunuz bizim üçün çox vacibdir. Hər hansı bir sualınız varsa, qısa zamanda sizinlə əlaqə saxlayacağıq.
Zəhmət olmasa, uçuşa 3 saat qalmış T2 South-ə gəlin.
Bu uçuş üçün onlayn qeydiyyat barədə daha çox məlumat əldə etmək üçün aviaşirkətinizlə əlaqə saxlayın.
Uçuşunuzu gözləyərkən, biznes zallarda dincələ, rüsumsuz mağazalara baş çəkə və restoranlarda yeyə bilərsiniz.
Uçuşa minik, təyyarə yola düşməzdən 20 dəqiqə əvvəl başa çatır.
Please arrive at the airport early so you have time to check in, register your baggage, and go through all the control procedures. If you're traveling on an international flight, please arrive at the terminal 3.5 hours before departure. If you're traveling on an domestic flight, please arrive at the terminal 2.5 hours before departure.
"Disembarkation of passengers with special needs is made in the last turn. If you ordered “Follow me service” from the ground handling staff, we ask you stay where you are before arrival of ground handling company staff. Upon arriving at Heydar Aliyev International Airport the employees of ground handling company meet the passengers with special needs.
They will assist at disembarkation from an aircraft, as well as help to collect baggage and escort you to transport. There are parking spaces for passengers with special needs on the Parking in front of the Terminal 1.